- Termeni si conditii -
NOTA IMPORTANTA: Termenii si conditiile prezente sunt obligatorii. Va rugam sa le cititi cu atentie pentru a le putea indeplini.
Drepturile conferite Consumatorului1) prin Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora nu sunt afectate prin garantiile oferite.
Profesionistul Madinacris Gadget Online SRL cu sediul sediul Costesti 705, Buzau. Tel: 0735621946, atesta calitatea produsului cumparat, conform elementelor caracteristice declarate si potrivit modelului prezentat pe website-ul prezent.
Desi produsul nu a fost proiectat si construit pentru o anumita durata medie de utilizare, Profesionistul declara ca acesta isi poate mentine functionalitatea pe o durata indelungata daca sunt indepliniti termenii si conditiile prezente.
Nici o garantie nu acopera deficientele produsului cauzate de actiuni/inactiuni nepermise care pot deteriora produsul, precum: activitati sportive, profesionale, casnice; transport; manipulare; purtare; pastrare; depozitare; curatare, intretinere si reparare neautorizate de Profesionist; neindeplinirea termenilor si conditiilor prezente; expunerea produsului la uzura, inclusiv la contactul cu medii distructive care uzeaza prematur produsul, precum: praf, fum, abur, ploaie acida, substante chimice precum: solventi, inalbitori, produse petroliere, adezivi, acizi, saruri, produse cosmetice sau produse de curatare, clor sau substante care contin clor, inclusiv apa care le contine; plasarea mecanismelor la variatii de temperatura in afara intervalului de temperatura in care acestea pot functiona normal (5°C - 35°C); functionarea anormala a mecanismelor/partilor componente ale produselor datorata lipsei de intretinere in urma unor actiuni/inactiuni nepermise; inlocuiri de parti componente sau de elemente consumabile ale produsului, neautorizate de Profesionist.
Prin astfel de actiuni/inactiuni se pot produce deficiente functionale si/sau structurale ale produsului, de aspect, de textura, precum: abraziuni, impregnari, deformari, ruperi, desprinderi, pori, fisuri, zgarieturi, corodari, decolorari, etc.
Folosirea normala a produselor care contin elemente din piele naturala confera pielii naturale o patina naturala specifica, unica, ce nu poate fi interpretata ca fiind defect de material.
Vopseaua elementelor din piele se poate impregna pe alte obiecte sau invers, iar acest efect nu este reversibil. Nici aceasta situatie nu poate fi interpretata ca fiind defect de material.
Nu recomandam pretratarea sau curatarea neautorizata de catre Profesionist a elementelor de piele/textile deoarece se va modifica aspectul/textura acestora. Pentru curatarea produselor se poate folosi un material textil moale si foarte putin umezit. Produsele cu fete textile se pot curata de praf cu o perie nu prea aspra (perie de haine), curatata si uscata.
In caz de contact accidental al oricarui produs cu substante care-i pot cauza deteriorari, acesta trebuie doar tamponat usor cu un material textil moale.
Obiectele ascutite, taioase, voluminoase, grele si altele asemenea nu trebuie purtate in interiorul produselor de tip genti sau accesorii, intrucat le pot deteriora ireversibil, si chiar in mod excesiv in conditii de umiditate.
Cumparatorul poate preveni aparitia deficientelor produsului prin efectuarea curenta a intretinerii acestuia in conditii autorizate de Profesionist, iar in cazul in care deficientele au aparut, prin constatari si remedieri autorizate de Profesionist.
Termenii si conditiile certificatului international de garantie nu sunt valabile si pe teritoriul Romaniei, unde valideaza exclusiv termenii si conditiile prezente. Certificatul international de garantie a produsului valideaza doar in afara Romaniei, fiind predat Cumparatorului exclusiv in acest scop, si doar la cererea sa expresa.
Pentru a beneficia de orice garantie legala si pentru a se putea bucura de folosinta indelungata a produsului, Cumparatorul trebuie sa asigure indeplinirea termenilor si conditiilor prezente.
Cumparatorul poate beneficia de garantie doar daca reclama in termenul de garantie o deficienta reala a produsului, necauzata de actiuni/inactiuni nepermise care pot deteriora produsul (si deci neacoperite prin garantie).
SC MADINACRIS GADGET ONLINE SRL raspunde privind garantia legala de conformitate, in calitate de vanzator conform prevederilor legale
Cumparatorul va notifica pe email Profesionistul si va expedia produsul catre Profesionist prin intermediul serviciilor de curierat/postale (la libera sa alegere), avand obligatia de a inscrie pe documentul de transport al produsului urmatoarele "informatii obligatorii":
Atentie! Adresa mai sus mentionata este punct exclusiv pentru receptionarea coletelor expediate prin curier. Nu se predau colete in mod direct!
Dupa expedierea produsului in conditiile de mai sus, Cumparatorul isi va putea consemna reclamatia intr-un PROCES VERBAL pentru un produs uzat PE CARE IL VA INITIA ONLINE, IN CADRUL WEBSITE-ULUI, de preferat chiar in ziua in care Consumatorul expediaza produsul catre Profesionist.
In cazul in care butonul nu este disponibil in cadrul comenzii si te afli inca in termenul legal de garantie, poti cere unui consultant procesul verbal pentru a-l putea completa.
In cadrul procesului verbal, Cumparatorul va transmite si urmatoarele detalii cu privire la expedierea produsului: datele de identificare ale serviciului postal ales, numarul si data documentului de transport al produsului, precum si datele de identificare ale chitantei aferente costului de transport achitat de Cumparator la momentul expedierii produsului. Vanzatorul va restitui Cumparatorului contravaloarea costului de transport (exclusiv) numai in termenii si conditiile de mai jos, dupa receptionarea produsului si constatarea ca deficienta reclamata exista si nu este cauzata de actiuni/inactiuni nepermise care pot deteriora produsul (si deci neacoperite de garantie).
In acest scop, Cumparatorul trebuie sa pastreze o copie a chitantei aferenta costului de expediere a produsului.
In lipsa completarii integrale a Procesului Verbal de catre Cumparator nu vor fi intreprinse nici un fel de formalitati de garantie in legatura cu produsul expediat.
Daca se constata ca deficienta reclamata nu este acoperita de garantie, Cumparatorul are obligatia de a suporta contravaloarea serviciilor ocazionate de reclamatia sa, respectiv costurile de constatare in valoare de 30 lei, cat si costul de transport al produsului si al documentelor sale insotitoare catre service si retur catre Cumparator, in valoare de 15 lei.
In orice situatie, costul de remediere va fi ofertat de catre service doar la cererea expresa a Cumparatorului si sub rezerva disponibilitatii materialelor necesare remedierii produsului. Si in aceste conditii, costurile de transport al produsului si al documentelor sale insotitoare catre service si retur catre Cumparator vor fi suportate de catre Cumparator.
Costul de remediere a produsului poate fi comunicat si acceptat chiar si telefonic de catre Cumparator.
Spre deosebire de acest cost, Cumparatorul are obligatia de a achita toate celelalte costuri prevazute in termenii si conditiile prezente, la solicitarea Profesionistului, pentru serviciile prestate in vederea procesarii reclamatiei Cumparatorului.
Plata integrala de catre Cumparator a tuturor acestor costuri reprezinta conditia necesara pentru ca Profesionistul sa restituie Cumparatorului produsul in stare remediata, sau neremediata, dupa caz.
O deficienta a produsului se remediaza gratuit in toate cazurile in care Cumparatorul o reclama in cadrul termenului de garantie a produsului si echipa de service constata ca deficienta reclamata exista si nu este cauzata de actiuni/inactiuni nepermise care pot deteriora produsul (si deci neacoperite de garantie).
In aceste conditii, costul de transport al produsului si al documentelor sale insotitoare catre service si retur catre Cumparator vor fi suportate de catre Profesionist. Cumparatorul este de acord ca returnarea costului de transport al produsului si al documentelor sale insotitoare catre service se poate face inclusiv prin compensare cu alte sume datorate Profesionistului conform termenilor si conditiilor prezente (cum ar fi costurile pentru serviciile absolut necesare de constatare, de mici revizii, de mici remedieri, de constatari si reparatii efectuate in service si acceptate suplimentar de catre Cumparator, costuri de depozitare generate de intarzierea ridicarii produsului remediat, etc.). Pentru a putea restitui Comparatorului contravaloarea costului de transport (exclusiv), acesta trebuie sa pastreze si sa trimita prin email catre Profesionist, in termen maxim de 48h de la data primirii constatarii Profesionistului, o copie a chitantei aferenta costului de expediere a produsului.
Profesionistul are obligatia de a remedia orice lipsa de conformitate a produsului in termen de 15 zile calendaristice de cand a luat la cunostinta de aceasta, in limita termenului legal de garantie si fara inconveniente semnificative pentru Cumparator. Nu poate constitui inconvenient semnificativ lipsa materialelor necesare pentru remediere la furnizorul international al produsului.
Cumparatorul are dreptul de a solicita in primul rand luarea masurii de reparare a produsului, sau a masurii de inlocuire a produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei cand masura este imposibila sau disproportionata fata de alta masura legala. Masura de reparare a produsului este imposibila inclusiv atunci cand nu pot fi asigurate piese de schimb pentru reparare. Masura de inlocuire a produsului este disproportionata fata de masura de reparare daca costul de inlocuire este disproportionat in raport cu costul de reparare.
Daca nu beneficiaza nici de repararea si nici de inlocuirea produsului, daca nu s-a luat masura reparatorie intr-o perioada de timp rezonabila, sau daca masura reparatorie nu a fost luata in termen de 15 zile calendaristice in cazul existentei lipsei de conformitate a produsului, Cumparatorul poate solicita o reducere corespunzatoare a pretului produsului sau poate solicita rezolutiunea contractului. Pentru a nu fi disproportionata fata de alta masura legala, masura reducerii corespunzatoare a pretului produsului nu va putea depasi costul cel mai mic al oricarei alte masuri legale.
Cumparatorul nu este indreptatit sa solicite rezolutiunea contractului daca lipsa de conformitate este minora, deoarece aceasta masura ar fi disproportionata in raport cu alte masuri legale. Cumparatorul nu este indreptatit sa solicite rezolutiunea contractului daca aceasta masura este imposibila, cum ar fi in cazul in care produsul este afectat de uzura, deficiente care nu sunt de natura lipsei de conformitate, etc.
Cumparatorul are obligatia de a achita contravaloarea serviciului de depozitare a produsului incepand din a 5-a zi lucratoare calculata de la data instiintarii in cadrul procesului verbal online a costurilor care sunt in sarcina Cumparatorului. Pana la achitarea integrala a acestor costuri, in valoare de 1 Leu pentru fiecare 24 de ore de depozitare a produsului, produsul va fi retinut drept garantie si va putea trece in proprietatea Profesionistului fara alte formalitati, din momentul in care costurile aflate in sarcina Cumparatorului si neachitate Profesionistului depasesc contravaloarea produsului.
Cumparatorii au obligatia sa elimine DEEE care fac obiectul colectarii selective ().
NOTA:1) Un Consumator care nu se identifica cu Cumparatorul poate beneficia de garantie doar daca isi asuma opozabilitatea termenilor si conditiilor prezente.
2) Prin "service" se intelege orice unitate de service a produsului autorizata inclusiv de catre furnizorul international al produsului.
3) Cu exceptia supunerii mecanismelor de etansare a ceasurilor la variatii de temperatura in afara intervalului admis (5°C ÷ 35°C).