Produsele comandate prin website sunt livrate prin intermediul serviciilor de curierat rapid asigurate de catre Profesionist. Livrarile se efectueaza exclusiv pe teritoriul Romaniei, de luni pana vineri, intre orele 09:00 - 17:30 si sambata intre orele 09.00 - 13.00.
* Aplicabil comenzilor ce contin doar produse cu disponibilitate de tip IN STOC.
MODALITATEA DE LIVRARE SI TERMENELE DE LIVRARE
Livrare Standard (livrare la adresa Utilizatorului)
Pentru comenzile inregistrate LUNI - VINERI, PANA IN ORA 15:30: 1 - 3 zile lucratoare (de la data inregistrarii comenzii)
Pentru comenzile inregistrate LUNI - VINERI, DUPA ORA 15:30 si comenzile inregistrate in WEEKEND: 2 - 4 zile lucratoare (de la data inregistrarii comenzii)
LIVRARE SAMBATA: pentru localitatile mentionate aici, comenzile inregistrate incepand de joi dupa ora 15:30 si pana vineri, ora 15:30, se livreaza sambata, intre orele 09.00 - 14.00
Livrarile se efectueaza de luni pana vineri, intre orele 09:00 - 17:30 si sambata intre orele 09.00 - 13.00.
In ziua livrarii coletului, agentul companiei de curierat va contacta Utilizatorul prin e-mail/SMS sau telefon pentru a indica intervalul de livrare. In cazul in care agentul companiei de curierat nu reuseste contactarea Utilizatorului, acesta va mai proceda la doua avizari succesive. Coletul va fi pastrat doar 5 zile lucratoare de la prima avizare, dupa care va fi returnat catre Profesionist si livrarea comenzii va fi anulata.
Livrare Sediu Curier (ridicare personala din sediul curierului ales de Utilizator). Termenul de livrare in sediu curier este:
Pentru comenzile inregistrate LUNI - VINERI, PANA IN ORA 15:30: 1 - 2 zile lucratoare (de la data inregistrarii comenzii).
Pentru comenzile inregistrate LUNI - VINERI, DUPA ORA 15:30 si comenzile inregistrate in WEEKEND: 2 - 3 zile lucratoare (de la data inregistrarii comenzii).
LIVRARE SAMBATA: pentru sediile Ship & Go ce au program de lucru in ziua de sambata, comenzile inregistrate incepand de joi dupa ora 15:30 si pana vineri, ora 15:30, se livreaza sambata.
Acest serviciu este disponibil in peste 70 de puncte de livrare din toata tara.
In ziua in care coletul este livrat in sediul unei companii de curierat,aceasta va contacta Utilizatorul prin SMS. Coletul va fi pastrat doar 5 zile lucratoare de la data contactarii Utilizatorului. In cazul in care Utilizatorul nu va ridica coletul in termenul maxim de 5 zile lucratoare, coletul va fi returnat automat catre Profesionist si comanda va fi anulata.
IMPORTANT:
In cazul in care comanda include cel putin un produs cu disponibilitate de tip "LA COMANDA", termenul de livrare pentru produsele disponibile se calculeaza de la momentul in care este confirmata disponibilitatea, prin email transmis de Dep Suport Clienti.
In cazul comenzilor pentru care Utilizatorul a optat pentru efectuarea platii prin transfer bancar, termenul de livrare se calculeaza de la momentul in care este confirmata incasarea contravalorii comenzii in contul Profesionistului iar pentru comenzile cu plata online, prin card de debit sau de credit, se calculeaza de la momentul in care tranzactia este autorizata de catre banca emitenta si raspunsul este transmis catre website.
Termenele de livrare estimate si comunicate in paginile de produs din cadrul site-ului sunt calculate in concordanta cu termenele generale comunicate mai sus si sunt calculate in raport cu o comanda inregistrata la data si ora curenta a sesiunii unui Utilizator si doar pentru livrare pe teritoriul Romaniei.
Comenzile cu valoarea totala mai mare sau egala cu 200 lei (tva inclus) beneficiaza de livrare GRATUITA.
Pentru comenzile cu valoarea totala mai mica de 200 Lei (tva inclus) se va aplica un cost de transport in valoare de 15 lei (T.V.A. inclus) pentru Livrare Standard si 10 lei (T.V.A. inclus) pentru Livrare la sediul unei companii de curierat. Costul de transport se adauga la pretul produselor comandate si va fi afisat in cosul de cumparaturi, inainte de lansarea comenzii.
Fiecare produs livrat va prezenta urmatoarele "caracteristici obligatorii": va avea toate elementele caracteristice conforme cu cele ale modelului prezentat pe website si va fi original etichetat, ambalat si sigilat (este considerat sigiliu ambalajul exterior al produselor, ermetizat prin banda adeziva personalizata).
Factura de cumparare a produsului va fi transmisa Utilizatorului prin contul acestuia din cadrul website-ului: Contul Meu/Comenzile Mele.
In cazul in care, in urma tuturor avizarilor, coletul nu va putea fi predat Utilizatorului din cauza refuzului de primire/plata a coletului sau din cauza imposibilitatii contactarii Utilizatorului din culpa acestuia, Profesionistul va anula comanda si va restrictiona accesul Utilizatorului in vederea efectuarii unei comenzi ulterioare si/sau la anumite modalitati de plata a acesteia. Pentru a reactiva accesul, Utilizatorul trebuie sa achite contravaloarea transportului pentru coletul nepredat, in valoare de 15 lei (inclusiv TVA), prin transfer bancar (ordin de plata) in contul indicat de Profesionist. In urma reactivarii accesului, urmatoarea comanda va fi acceptata de Profesionist numai prin plata produsului si a costului de transport in avans, prin una dintre urmatoarele modalitati de plata: plata online prin card bancar sau transfer bancar (ordin de plata).
La receptia coletului, primitorul trebuie sa verifice integritatea acestuia, inclusiv integritatea benzii adezive care trebuie sa fie intacta.
Primitorul coletului are dreptul de a nu accepta si de a nu plati contravaloarea coletului daca sesizeaza urme de deteriorare si/sau violare a acestuia (colet desigilat, colet deformat, colet rupt, colet umed sau cu urme de umezeala, etc.)
Toate mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea coletelor se vor face in scris pe AWB, in prezenta agentului companiei de curierat, sau se vor face pe un proces verbal de constatare care se va incheia impreuna cu acest agent. Doar in astfel de cazuri se poate refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare cu privire la astfel de aspecte nu vor mai fi luate in considerare.
In termen de 24 de ore din momentul livrarii produsului, Utilizatorul se obliga sa sesizeze in scris Profesionistului, la adresa de email din pagina de "Contact" prezenta pe site, lipsa oricarei "caracteristici obligatorii" a produsului, asa cum acestea sunt precizate mai sus. Lipsa acestei sesizari reprezinta confirmarea Utilizatorului ca produsul livrat a avut la momentul receptiei sale toate "caracteristici obligatorii" prezente.
*)Cu exceptia aparitiei unor situatii exceptionale care fac imposibila respectarea termenului de livrare, inclusiv in timpul campaniilor speciale de vanzari.